Rapport for Respondent på HK Stats kompetencehjul.
Undersøgelsen blev afsluttet den .
Hver søjle repræsenterer en kompetence med en mulig score på 0% til 100%. Jo højere score, desto stærkere er kompetencen.
TIP: Klik / tap på en søjle for at få flere oplysninger om denne kompetence
Den samlede score repræsenterer en opsummerende af score på tværs af alle kompetencer og spørgsmål.
Scoren falder inden for området, fra % til %, der betragtes som kategorien: .
Ekspert
Øvet
Begynder
Listen giver en oversigt over alle kompetencer, den gennemsnitlige score og fordelingen af respondenter grupperet efter deres score.
Score på kompetence
Taksonomi
Fordeling på kompetence
Datahåndtering baserer sig på en grundlæggende talforståelse. Det handler om at kunne håndtere data i relation til retssikkerhed, analyser og fremstilling af data, formidling og ko...
Styring af processer handler om at styre opgaver og projekter og udvikle standarder til håndtering af sagsgange og opgaveløsning på tværs af organisatoriske enheder. Det handler og...
Teknologihåndtering handler om at kvalificere udvikling af systemer, herunder kortlægning af arbejdsflow, omsætning af lovgivning til systemer, formulering af krav til it-specifika...
At være teknologiambassadør handler først og fremmest om at videreformidle teknologi til andre brugere og håndtere problemer i brugen af systemer. Det handler også om at skabe opba...
Service i samspil handler om at forstå brugere, borgere og virksomheders behov samt koordinere og løse problemer i nuet. Det handler også om at udvikle service ud fra data og i sam...
Kommunikation handler om at formidle data og lovgivning til borgere, virksomheder og internt. Det handler om fagsprog, fremmedsprog og interkulturel forståelse, samt at kunne vælge...
Dette er den fulde liste af ressourcer relateret til kompetencerne. Du kan filtrere ressourcerne efter kompetence og type ved hjælp af drop-downs.
Kopier og gem følgende link. OBS: Enhver med linket kan se resultatet.